Välkommen till Fred Trafikskola

Fred Trafikskola är inte bara en vanlig körskola i Vällingby, Västerort. Det är en mycket ansedd bilskola som har fått ett stabilt rykte för att erbjuda exceptionella körlektioner och körutbildning. Sedan trafikskolans etablering i april 2021 har vi byggt upp en stor och lojal grupp av utbildade  körkortseleven som är mycket nöjda med kvaliteten på sina körlektioner.

För körkortselever som letar efter en körskola som prioriterar säkerhet och ger exceptionella körlektioner är Fred Trafikskola det perfekta valet.

Körskolan trafiklärare erbjuder kvalitativa, prisvärda och säkra körlektioner. På Fred Trafikskola anser vi att du förtjänar det bästa och vi är engagerade i att hjälpa dig att lyckas på vägen mot ditt körkort.

Fred Trafikskola är auktoriserad och godkänd av Transportstyrelsen.

Omdömen & Rekommendationer

Personalen på Fred Trafikskola vill uttrycka sin innerliga glädje och stolthet över det fantastiska feedback och rekommendationer vi har fått från våra uppskattade körkortselever, särskilt de som har slutfört sin körkortsutbildning hos oss.

Under åren har vårt team gjort det till vårt mål att erbjuda den bästa möjliga körkortsutbildningen till alla våra  körkortselever, och dessa positiva recensioner är ett verkligt bevis på vår framgång i att uppnå detta mål.

Vi tar stor stolthet i att veta att våra ansträngningar inte har gått obemärkt förbi och att våra kunder har varit verkligen nöjda med sin erfarenhet hos oss. Vi ser fram emot att fortsätta att betjäna nya körkortselever med samma höga nivå av engagemang som har gett oss sådana lysande recensioner och rekommendationer.

Tack till alla våra kunder för att ha gjort detta möjligt.

Låt oss hjälpa dig på vägen till ditt körkort!

Fred Trafikskola är en professionell körskola som kan hjälpa körkortseleven med eller utan tidigare erfarenhet att påbörja eller avsluta körkortsutbildning. Ta kontakt redan  idag och börja din resa mot att bli en trygg, säker och pålitlig bilförare.

Vi välkomnar körkortselever från Stockholm Västerort, inklusive Vällingby, Nälsta, Flysta, Spånga, Beckomberga, Råcksta, Grimsta, Hässelby och Vinsta. Vi tar även emot körkortselever från Viksjö & Järfälla, nära Trafikverket.

Vi skräddarsyr din förarutbildning

Fred Trafikskola är din ultimata körskola där körkortseleven har möjlighet att ta körlektioner på både automat och manuellt växlade personbilar. Vi erbjuder körkortsutbildning,  behörighet B, anpassat för både nybörjare och de som tidigare kört mycket privat. Vi skräddarsyr förarutbildningen baserat på körkortselevens personliga förutsättningar och strävar alltid efter att ge maximalt resultat för  investeringen.

Hos oss på Fred Trafikskola är det du som bestämmer hur din förarutbildning ska se ut. Du kan anpassa den efter dina egna behov och förutsättningar för att uppnå det bästa resultatet. Vi vill alltid se till att du känner dig trygg och säker innan du släpps ut på vägarna. Våra erfarna och kunniga lärare kommer att guida dig genom de moment och delmoment som krävs för att du ska bli en självsäker förare.

Vi är glada att kunna erbjuda kostnadseffektiva utbildningar med kvalitetssäkrade lärare. Priset på din utbildning beror främst på behovet av antal körlektioner som körkortseleven behöver för att ta sig igenom samtliga moment och delmoment i utbildningsplanen. Vi är stolta över att kunna säga att vi är den körskola som ger dig mest valuta för pengarna och ser fram emot att samarbeta med dig för att hjälpa dig att nå dina mål.