Komplett körkortsutbildning för manuell eller automatväxlad personbil, behörighet B.

Körkortseleven ska följa den av transportstyrelsen fastslagna utbildningsplanen som består av 15 st moment med olika delmoment, och varva körlektioner och körkortsteori under hela sin körkortsutbildning. Riskutbildning 1, Riskettan bokas in kommande tillfälle och Riskutbildning 2, halkbanan bokas hos Bromma halkbana eller Gillingebanan när trafikläraren bedömer att du har tillräckliga körkunskaper.

Detta paket kan kombineras med Slutspurt för att skapa ett komplett körkortspakett med planering och bokning av förarprov, finslipning och skolprov innan uppkörningen..

Hur många körlektioner som en körkortselev kan behöva är högst individuellt men det kan vara smart att köpa fler för att vara säker på att bli välutbildad innan körprov. Samtliga körlektioner måste förbrukas inom 6 månader från köptillfället.

En körkortsutbildning kan göras intensiv med upp till 4st körlektioner per dag men är ingen garanti för godkänt förarprov.

Pris: 6380 kr35815 kr