Tack för er beställning!

Så fort vi behandlat och registrerat ert köp i bokningssystemet ”Trafikskolaonline.se” skickas ett ”kvitto” på betalningen från "Trafikskolaonline. Under våra kontorstider tar det ca 5-10 minuter. Övrig tid kan det ta längre tid.

Observera att detta inte sker automatiskt, utan kan dröja upp till 24h.

Deltagare som bokat plats på en kurs ska se kvittot från bokningssystemet som bekräftelse på bokning och har du köpt körlektioner måste du Invänta ”kvittot” från bokningssystemet, innan du kan boka.

Har du köpt delar av körkortsutbildning som behöver planeras är du välkommen att ringa eller besöka oss måndag – torsdag 11-18 eller fredagar 11-15 efter att du fått ”kvittot” från bokningssystemet,.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att kontakta oss.
/Gänget på Fred Trafikskola

kÖPVILLKOR & BETALSÄTT

Vid betalning genom faktura eller delbetalning övergår betalningsansvaret till NETS/ZAVER.

Giltighetstid Köpt tjänst, i form av exempelvis körlektioner, kurser, bokning av förarprov eller paket, måste  förbrukas inom 6 månader från inköpsdatum.

Köpt digitalt läromedel är förbrukat i samband med aktiveringen i elevkontot och är tillgängligt så länge som eleven är aktiv körkortselev i körskolan.

Att vara aktiv körkortselev innebär att man loggar in regelbundet, 1 ggn per 14 dagar, på sitt elevkonto i bokningssystemet, har kommande bokningar så som körlektioner, kurser eller förarprov och/eller använder eventuellt läromedel. Avaktivering av elevkonto görs utan förvarning.

Återbetalning Återbetalning görs mot avgift på 10% av beloppet under förutsättning att återbetalning begärs inom 3 månader från inköpsdatum och att övriga regler kring exempelvis avbokning har följts. Observera att spräckta paket som betalas tillbaka helt eller delvis görs så mot ordinarie pris.

Minderåriga Minderåriga (under 18 år) får inte genomföra köp utan målsmans godkännande.