Körkortspaket

Köp ett färdig kombinerat körkortspaket till ett nedsatt pris – spara pengar och tid!

Vi är glada att kunna erbjuda kostnadseffektiva utbildningar med kvalitetssäkrade lärare. Priset på din utbildning beror främst på behovet av antal körlektioner som körkortseleven behöver för att ta sig igenom samtliga moment och delmoment i utbildningsplanen. Vi är stolta över att kunna säga att vi är den körskola som ger dig mest valuta för pengarna och ser fram emot att samarbeta med dig för att hjälpa dig att nå dina mål.

En körkortsutbildning kan göras intensiv med upp till 4st körlektioner per dag men är ingen garanti för godkänt förarprov.

Vi erbjuder flexibla betalningar med kort, faktura eller delbetalning via NETS,  RIVERTY eller Zaver för att göra dina betalningar snabba och säkerA.

Trafikskolan är kontantlös. Ditt val av betalsätt signeras med mobilt bankid.  Vid betalning genom faktura eller delbetalning övergår betalningsansvaret till RIVERTY eller ZAVER.

betalsätt_fred_trafikskola_nets_riverty_zaver