Riskutbildning 1, Riskettan

Pris: Det ursprungliga priset var: 800 kr.Det nuvarande priset är: 696 kr. per deltagare

Inom utbildningsplanen för svenskt körkort finns två obligatoriska riskutbildningar! Båda måste vara genomförda och godkända innan körkortseleven kan göra sitt kunskapsprov. Kursen hålls hos Fred Trafikskola på Härjedalsgatan 14Bv, port mot gatan.
Kom i god tid och anmäl dig i receptionen!

betalsätt_fred_trafikskola_nets_riverty_zaver_sv

Ditt köp måste förbrukas i sin helhet inom 6 månader från inköpsdatum.

Riskutbildning 1, Riskettan.

Riskettan är en lärarledd föreläsning på ca 3 timmar som ska ge dig kunskap och insikt i hur alkohol, droger och trötthet samt andra beteenden och faktorer påverkar körförmågan. Kursen  hålls i trafikskolans lokaler på Härjedalsgatan 14 BV Insläpp ca 15 minuter innan kursstart. Vid kurstillfället måste identifikationen styrkas med giltigt legitimation, körkort eller pass.

Det bjuds på fika i pausen.

Book the Risk Courses in English

• Intro, Handelarkurs, introduktionsutbildning
    Pris: Det ursprungliga priset var: 500 kr.Det nuvarande priset är: 399 kr. /deltagare
    ANPASSA & KÖP Den här produkten har flera varianter. De olika alternativen kan väljas på produktsidan
  • fred_trafikskola_vällingby_ risk2, Halkbanan
    Pris: 3160 kr3260 kr inkl utbildningskontroll
  • fred_trafikskola_vällingby_prova-på lektion
    Pris: Det ursprungliga priset var: 500 kr.Det nuvarande priset är: 399 kr.
  • fred_trafikskola_vällingby_körlektioner
    Pris: 960 kr33408 kr