Enskild Körkortsteorilektion på Svenska, Engelska, Arabiska eller Tigrinja

Boka en egen timme med en av våra bilskollärare och få hjälp med körkorteorin och säkra ditt positiva resultat vid kunskapsprovet för körkort, personbil, behörighet, B. När du går igenom körkortsteorin med en av våra erfarna trafiklärare är målet att du ska klara ditt kunskapsprov för körkort, behörighet B.

Genom pedagogisk vägledning från trafikläraren kommer du att förstå och kunna tillämpa teorin i praktiken. Kom ihåg att övning ger färdighet, så tveka inte att ställa frågor och aktivt delta i diskussionerna. Vi ser fram emot att stödja dig på din resa mot att bli en trygg och ansvarsfull förare på svenska vägar!

Detta erbjudande kan kombineras med det digitala läromedlet från TrafikskolaOnline, som är webbaserat och kan översättas till flera språk med hjälp av Google Translate.

Pris: Det ursprungliga priset var: 500 kr.Det nuvarande priset är: 399 kr. för 60 minuter

du kan lägga flera i varukorgen