Körkortsbok med körhäftet

Pris:

I körkortsboken hittar du all information du behöver för att fixa teoriprovet.

Merparten av landets trafikskolor använder sig av denna boken i utbildningen. Det gör de av en enkel anledning. Det är är en bra bok!

Om du väljer en annan bok är risken stor att du ändå kommer behöva köpa denna om du tänker övningsköra på en trafikskola.

Den passar både dig som är van vid vanlig löpande text och dig som lär dig bäst med hjälp av bilder och konkreta exempel. Det är lätt att förstå vad som är viktigt i texten och trots att boken innehåller mycket fakta så är risken för akuta sömnanfall väldigt liten.

Till körkortsboken ingår: Körhäftet och häftet Vägmärken och vägmarkeringar.

Trafikskolornas körkortsbok med körhäftet. Senaste upplagan.

Om du tänker använda dig av en trafikskola under utbildningen är risken stor att de kommer kräva att du har denna boken. Om du köper en annan bok riskerar du att behöva köpa boken senare.

Strs körkortsbok är utan jämförelse Sveriges mest använda körkortsbok. Merparten av trafikskolorna använder sig av den.

I körkortsboken hittar du all information du behöver för att fixa teoriprovet!

Till körkortsboken ingår: Körhäftet och häftet Vägmärken och vägmarkeringar.

(Vi säljer endast nya böcker av senaste upplaga! )

• fred_trafikskola_vällingby_ risk2, Halkbanan